O tym projekcie
Dashforce to dedykowane rozwiązanie dla agencji marketingowych działających w Google Adsense, Facebook Ads i innych kanałach reklamowych. Zależnie od wybranego pakietu, przedstawiciel agencji reklamowej może utworzyć od kilku do nawet kilkuset kont klientów, a następnie połączyć je z wybranymi kampaniami, wyświetlać tylko wskazane parametry kampanii oraz wybrać formę prezencji danych.
Platforma oferuje wiele metod identyfikacji działalności. Agencja może m.in. załączyć własne logo, dostosować kolorystykę, a nawet podpiąć własną domenę lub skorzystać ze spersonalizowanej subdomeny. Dostępne API zezwala także na uruchomienie platformy na własnym serwerze / hostingu.
Użytkownik podlegający pod agencję marketingową otrzymuje własny panel (wcześniej spersonalizowany przez agencję w w/w sposób), gdzie może zdefiniować interwał generowania raportów cyklicznych, a także podejrzeć statystyki prowadzonych kampanii w czasie rzeczywistym. Raporty prezentowane są w postaci czytelnych wykresów i tabel.
Przy tworzeniu wykorzystano takie technologie, jak PHP, HTML5, CSS3, powłokę systemu Linux oraz bazę danych MySQL. Wykorzystano także API Google Ads oraz standardy gRPC do przetwarzania informacji o kampaniach.